Havranek Zita (2020) Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_HavranekZita_N5DSTF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (975kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban recepciós munkám tevékenységeit mutattam be, amelyet a Hotel Visegrádban **** végeztem. Ezenfelül kitértem a kommunikációra, amely a Front Desk dolgozói és a vendégek között zajlik, majd az online rendszerre, amelyet munkánk során alkalmaztunk. Kérdőíves kutatást végeztem arról, hogy vajon a magyarok utaznak e szállodába vagy sem. Ezt tapasztalat alapján hasonlítottam össze.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, HostWare, kommunikáció, recepció, Visegrád |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |