Baróti Szilárd Norbert (2020) Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Baroti_Szilard_IOVKW9_szakdolgozat_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (978kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom ismerteti az elektronikus kereskedelmet, feltárja a multi-channel és az omni-channel értékesítési stratégia közötti különbségeket. Ez utóbbi módszer kapcsán szó lesz a márkaélményről, illetve arról, hogyan tudja azt megvalósítani egy vállalat. Megnézzük, hogyan kell egyedi ügyfeleket alkotni. Ezt követően az iSTYLE példáján keresztül mutatok be egy lehetséges marketing stratégiát. Primer kutatásom során kvantitatív és kvalitatív kutatást is végzek, az előbbi egy online önkitöltős kérdőív, az utóbbi pedig egy mélyinterjú lesz. A kutatásaim célja, hogy felmérjem a hazai fogyasztók körében, hogy mennyire befolyásolja vásárlási döntéseiket a márkaélmény, és a személyre szabottság. Mindezt az iSTYLE vállalat termékeire vonatkoztatva vizsgálom meg.A szakdolgozathoz kapcsolódó célokat sikeresen megvalósítottam. A szakirodalom által áttekintést nyertem az elektronikus kereskedelemről, valamint a multi- és omnichannel marketingről. Megismertem az utóbbi két stratégia közötti különbséget, előnyöket és hátrányokat. Feltártam, hogy milyen eszközökkel valósítható meg a hatékony ügyfélszerzés, hogyan alakítható ki a vevőérték hosszú távon a fogyasztóban, és hogyan váljon márkahűségessé ezáltal. Primer kutatásaim során pedig megismertem a vizsgált minta márkákhoz való viszonyát, pontosabban azt, hogy miként képesek befolyásolni a vásárlói döntéseket. A szakdolgozat elején felvázolt kutatási kérdések helytállóságát így meg tudom vizsgálni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Apple, Apple Premium Reseller, business marketing, Customer Journey, customer service, e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, iSTYLE Hungary Kft., Marketing automatizáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |