Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével

Baróti Szilárd Norbert (2020) Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Baroti_Szilard_IOVKW9_szakdolgozat_vegleges.pdf] PDF
Baroti_Szilard_IOVKW9_szakdolgozat_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (978kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom ismerteti az elektronikus kereskedelmet, feltárja a multi-channel és az omni-channel értékesítési stratégia közötti különbségeket. Ez utóbbi módszer kapcsán szó lesz a márkaélményről, illetve arról, hogyan tudja azt megvalósítani egy vállalat. Megnézzük, hogyan kell egyedi ügyfeleket alkotni. Ezt követően az iSTYLE példáján keresztül mutatok be egy lehetséges marketing stratégiát. Primer kutatásom során kvantitatív és kvalitatív kutatást is végzek, az előbbi egy online önkitöltős kérdőív, az utóbbi pedig egy mélyinterjú lesz. A kutatásaim célja, hogy felmérjem a hazai fogyasztók körében, hogy mennyire befolyásolja vásárlási döntéseiket a márkaélmény, és a személyre szabottság. Mindezt az iSTYLE vállalat termékeire vonatkoztatva vizsgálom meg.A szakdolgozathoz kapcsolódó célokat sikeresen megvalósítottam. A szakirodalom által áttekintést nyertem az elektronikus kereskedelemről, valamint a multi- és omnichannel marketingről. Megismertem az utóbbi két stratégia közötti különbséget, előnyöket és hátrányokat. Feltártam, hogy milyen eszközökkel valósítható meg a hatékony ügyfélszerzés, hogyan alakítható ki a vevőérték hosszú távon a fogyasztóban, és hogyan váljon márkahűségessé ezáltal. Primer kutatásaim során pedig megismertem a vizsgált minta márkákhoz való viszonyát, pontosabban azt, hogy miként képesek befolyásolni a vásárlói döntéseket. A szakdolgozat elején felvázolt kutatási kérdések helytállóságát így meg tudom vizsgálni. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Apple, Apple Premium Reseller, business marketing, Customer Journey, customer service, e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, iSTYLE Hungary Kft., Marketing automatizáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 23. 09:35
Utolsó módosítás: 2021. Már. 23. 09:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet