Dikshant Dikshant (2020) The place and role of Corporate social responsibility. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Final Thesis (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The 20th century brought the value of the corporative social responsibility in the corporate world practices and system. The study examines the impact of corporate social responsibility on Indian listed companies. It is very important to achieve organizational and individual goals at the same time as the frame. The fact is that no organization can grow without the growth of its employees. So, the corporative social responsibility is a platform for both sides to reach the goals and develop in an effective way. This study was conducted to explore the view of the employees about the corporative social responsibility practices in the Indian company/organization. Finding similar report helps the researcher for literature review and secondary study.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR Disclosure, job satisfaction, Motivation, organizational behavior, organizational culture |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |