Public Relation Activity

Peng Mengyu (2020) Public Relation Activity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis-Peng Mengyu-.pdf] PDF
Thesis-Peng Mengyu-.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (687kB)

Absztrakt (kivonat)

The introduction of public relations is conducive to the development of the national economy. As a useful technology for dealing with corporate and interpersonal relationships, the rise and development of public relations in China are well suited to the needs of socio-economic development. Under the guidance of the country and the promotion of the market economy, public relations have emerged in China. Although the role of public relations in different stages is not the same, it is increasingly used in various industries. It has penetrated all walks of life and is playing an increasingly important role.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: analysis, Crisis Public Relation, Haidilao, public relation, SWOT
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 23. 09:35
Utolsó módosítás: 2021. Már. 23. 09:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet