Peng Mengyu (2020) Public Relation Activity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis-Peng Mengyu-.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (687kB) |
Absztrakt (kivonat)
The introduction of public relations is conducive to the development of the national economy. As a useful technology for dealing with corporate and interpersonal relationships, the rise and development of public relations in China are well suited to the needs of socio-economic development. Under the guidance of the country and the promotion of the market economy, public relations have emerged in China. Although the role of public relations in different stages is not the same, it is increasingly used in various industries. It has penetrated all walks of life and is playing an increasingly important role.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | analysis, Crisis Public Relation, Haidilao, public relation, SWOT |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |