Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy

Zheng Jiayu (2020) Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy.pdf] PDF
Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (790kB)

Absztrakt (kivonat)

The purpose of this paper is to investigate how a coronavirus affects a company's marketing strategy to understand the company's future plans. This research report explores how coronavirus affects a company's marketing strategy and surveys consumers recently affected by the virus in China. To understand the specific impact of the virus on the company from the customer's point of view and the changes in the company's market strategy, and analyze and recommend the survey results.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: coronavirus, marketing, marketing strategy, strategic planning, strategy
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 23. 09:35
Utolsó módosítás: 2021. Már. 23. 09:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet