Zheng Jiayu (2020) Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Effect of Coronavirus on Alibaba’s Marketing Strategy.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (790kB) |
Absztrakt (kivonat)
The purpose of this paper is to investigate how a coronavirus affects a company's marketing strategy to understand the company's future plans. This research report explores how coronavirus affects a company's marketing strategy and surveys consumers recently affected by the virus in China. To understand the specific impact of the virus on the company from the customer's point of view and the changes in the company's market strategy, and analyze and recommend the survey results.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | coronavirus, marketing, marketing strategy, strategic planning, strategy |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |