Vastag Klaudia (2020) Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Egy 4 csillagos vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célkitűzése, hogy bemutassam, hogy egy vidéki szálloda is képes, olyan minőségi elvárásoknak megfelelni és olyan szolgáltatásokat biztosítani, mint egy nagyvárosi szálloda. Ismertségéhez erősen hozzájárul a szálloda marketing tevékenysége, amely minden sikeres vállalkozás nélkülözhetetlen feltétele. Olyan szállodát választottam kutatásom fókuszpontjába, mely széleskörű ismertséggel rendelkezik és jól prezentálja az egyes elemzési szempontok komponenseit. Primer kutatásomként a kérdőív módszerét választottam. A kérdőívet a Google Űrlap segítségével készítettem el, majd közösségi oldalak segítségével juttattam el a leendőbeli kitöltőkhöz. Továbbá primer kutatásként mélyinterjút is készítettem, melyben segítségemre volt a szálloda Rooms Division Managere és a Marketing Managere. Ennek ismeretében elkészítettem a szálloda SWOT analízisét is. Kutatásom alátámasztotta feltételezésemet, miszerint egy vidéki wellness szálloda bátran felveheti a versenyt nagyvárosi konkurenciáival szemben. Továbbá a kutatásom bebizonyította, hogy a szakdolgozatomban vizsgált elemzési szempontok mindegyikének megfelelt a szálloda.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | környezetelemzés, marketing terv, marketingkommunikáció, minőségmenedzsment, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |