Horváth Karina (2015) A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése-05.04.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban elemzem a kiadó marketingkommunikációs megjelenéseit, termékeit és szolgáltatásait. Ismertetem saját kutatásomat, a cégnél betöltött tevékenységem marketingkommunikációs vonatkozásait. Javaslatokat teszek a jövőre.
Magyar cím
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing - FOSZK
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció , Könyvkiadás, Vásárlásösztönzés, Online marketing, piackutatás, Márkabevezetés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 19. 15:22 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 15. 16:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |