A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése

Horváth Karina (2015) A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése-05.04.pdf] PDF
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése-05.04.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban elemzem a kiadó marketingkommunikációs megjelenéseit, termékeit és szolgáltatásait. Ismertetem saját kutatásomat, a cégnél betöltött tevékenységem marketingkommunikációs vonatkozásait. Javaslatokat teszek a jövőre.

Magyar cím

A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing - FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Könyvkiadás, Vásárlásösztönzés, Online marketing, piackutatás, Márkabevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 19. 15:22
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 15. 16:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet