A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban

Jaksa István (2007) A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13309.pdf] PDF
D_13309.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Merchandising, Sportmarketing, FTC, Manchester United FC, Labdarúgás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 18. 13:58
Utolsó módosítás: 2021. Már. 18. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet