A japán marketing sajátosságai. A Honda cégfilozófiája, valamint a Honda Hungary Kft. helyzete a gazdasági világválság idején

Fraszt Ivett (2009) A japán marketing sajátosságai. A Honda cégfilozófiája, valamint a Honda Hungary Kft. helyzete a gazdasági világválság idején. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14488.pdf] PDF
D_14488.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Japán, Marketingkommunikáció, Piackutatás, Honda Motor Co.
Felhasználói azonosító szám (ID): Lőrincz Andrea
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 18. 13:31
Utolsó módosítás: 2021. Már. 18. 13:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet