A televízió hatása a társadalmi értékorientációra, az amerikai és európai modellek tükrében

Gera Patrícia (2007) A televízió hatása a társadalmi értékorientációra, az amerikai és európai modellek tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13272.pdf] PDF
D_13272.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (616kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Televíziózás, Agresszió, Audióvizuális eszközök, Társadalmi értékrend
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 18. 06:28
Utolsó módosítás: 2021. Már. 18. 06:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet