Kovács Edina (2015) Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens: Készítette: Dr. Jancsik. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Arany-e_mind_ami_fénylik_Budapest_imázsának_vizsgálata_a_külföldi_turisták_és_a_tartósan_Budapesten_élő_külföldiek_között.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (0B) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arany, imázs, Magyar Turizmus Zrt., Márkaépítés, kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Józsae Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 20. 12:30 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 20. 12:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |