Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens: Készítette: Dr. Jancsik

Kovács Edina (2015) Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens: Készítette: Dr. Jancsik. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Arany-e_mind_ami_fénylik_Budapest_imázsának_vizsgálata_a_külföldi_turisták_és_a_tartósan_Budapesten_élő_külföldiek_között.pdf] PDF
Arany-e_mind_ami_fénylik_Budapest_imázsának_vizsgálata_a_külföldi_turisták_és_a_tartósan_Budapesten_élő_külföldiek_között.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arany, imázs, Magyar Turizmus Zrt., Márkaépítés, kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Józsae Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 20. 12:30
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 20. 12:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet