Termékbemutató, mint értékesítési módszer: Termékbemutató általi értékesítés helye az értékesítési csatornában - termékbemutató általi értékesítés folyamata feltáró kutatás segítségével

Daru Mariann Dóra (2007) Termékbemutató, mint értékesítési módszer: Termékbemutató általi értékesítés helye az értékesítési csatornában - termékbemutató általi értékesítés folyamata feltáró kutatás segítségével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13231.pdf] PDF
D_13231.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (533kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékbemutató, Értékesítési csatorna, MLM, Marketing-mix, Adatbázis-marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 15:19
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 15:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet