Daru Mariann Dóra (2007) Termékbemutató, mint értékesítési módszer: Termékbemutató általi értékesítés helye az értékesítési csatornában - termékbemutató általi értékesítés folyamata feltáró kutatás segítségével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_13231.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (533kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Termékbemutató, Értékesítési csatorna, MLM, Marketing-mix, Adatbázis-marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 15:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 15:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |