Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban

Kovács Ádám Dávid (2021) Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a haza KKV szektorban használatos marketing eszközök, ezen belül is az alkalmazott kommunikációs eszközök, amelyek egy vállalkozás sikeréhez nagyban hozzá tudnak járulni. Napjaink felgyorsult világában az a vállalkozás marad meg a piacon, amelyik képes alkalmazkodni a változásokhoz, változó vevői és piaci igényeihez, valamint versenytársainak módszereivel lépést tud tartani. Fontos továbbá, hogy meg legyenek azok a kommunikációs csatornái, amelyeken önmagát tudja képviselni és kapcsolatot tud tartani a potenciális célközönséggel, meglévő vevőit pedig meg tudja tartani. Erre napjainkban már rendkívül sok eszköz és lehetőség áll rendelkezésre, kérdés, hogy az adott vállalat profiljába, mely kommunikációs eszközök illenek leginkább. Nem biztos, hogy minden termékhez és szolgáltatáshoz ugyanaz a kommunikációs csatorna vagy csatornák lesznek célszerűek, és minden csatornának meg van a maga felhasználó közönsége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, kommunikációs csatornák, marketingeszközök, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet