Menyasszonyi ruhavásárlás- Hogy szolgálják ki a fogyasztók igényeit?

Lőrincz-Vincze Zsófia (2021) Menyasszonyi ruhavásárlás- Hogy szolgálják ki a fogyasztók igényeit? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lőrincz-Vincze Zsófia (G16ILA) ker.mark. levelező- Szakdolgozat.pdf] PDF
Lőrincz-Vincze Zsófia (G16ILA) ker.mark. levelező- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom fő célja összehasonlítani hogyan találkoznak a szolgáltatók által nyújtotta lehetőségek a vevői igényekkel menyasszonyi ruhavásárlás terén.  Ehhez célom felmérni a fogyasztói igényeket, vásárlási szokásokat, befolyásoló tényezőket a menyasszonyi ruhavásárlással kapcsolatban. Kutatom, hogy a szalonok, hogy készülnek kielégíteni az igényeket, milyen célcsoportot kívánnak megszólítani, mit tartanak hasznos tanácsnak, kölcsönzés vagy bérlés vagy varratás lehetőséget tartják-e dominánsabbnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Virágh Miklós
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói igények megismerése, piackutatás, szolgáltatásminőség, üzleti kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet