Lőrincz-Vincze Zsófia (2021) Menyasszonyi ruhavásárlás- Hogy szolgálják ki a fogyasztók igényeit? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lőrincz-Vincze Zsófia (G16ILA) ker.mark. levelező- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom fő célja összehasonlítani hogyan találkoznak a szolgáltatók által nyújtotta lehetőségek a vevői igényekkel menyasszonyi ruhavásárlás terén. Ehhez célom felmérni a fogyasztói igényeket, vásárlási szokásokat, befolyásoló tényezőket a menyasszonyi ruhavásárlással kapcsolatban. Kutatom, hogy a szalonok, hogy készülnek kielégíteni az igényeket, milyen célcsoportot kívánnak megszólítani, mit tartanak hasznos tanácsnak, kölcsönzés vagy bérlés vagy varratás lehetőséget tartják-e dominánsabbnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói igények megismerése, piackutatás, szolgáltatásminőség, üzleti kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |