Jelenlegi krízis helyzetben(2020 Covid19idején) a kisvállalkozások kommunikációja a meglévő ügyfeleikhez és a potenciális ügyfeleik eléréséhez, és támogatásához.

Kovács Márk Győző (2021) Jelenlegi krízis helyzetben(2020 Covid19idején) a kisvállalkozások kommunikációja a meglévő ügyfeleikhez és a potenciális ügyfeleik eléréséhez, és támogatásához. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Kovács Márk Győző GR2N3V.pdf] PDF
Szakdolgozat Kovács Márk Győző GR2N3V.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (549kB)

Absztrakt (kivonat)

Kovács Márk Győző GR2N3V Szakdolgozat Rövid vázlat bemutatása. A coronavírus(COVID19) rövid bemutatása Mikor és hol indult? A világ melyik pontjaiban a legkritikusabb a helyzet? Milyen intézkedéseket tettek ellene? Hazánkban milyen szinten van? Óvintézkedések ellene? Gazdasági következményei a világon/Európában/Hazánkban? Kis és Középvállalkozások bemutatása Rövid leírás (mit jelentenek) Mitől kis vállalkozás Honnantól nevezzük Középvállalkozásnak őket? Jelenlegi helyzetük gazdaságilag? Meglévő ügyfeleivel milyen intézkedéseket tud tenni (Hogy képes megtartani őket) Jelenleg új potenciális vevők elérése? Milyen intézkedéseket tud tenni?(Túlélés vagy alkalmazkodás) Hogyan kommunikáljon? Hogy használja ki/fordítsa a saját előnyére? Egy konkrét iparág bemutatása szakmai szemmel Marketingügynökségek bemutatása jelenlegi helyzetben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: covid, Kisvállalkozás, marketingkommunikáció, vállalkozás, vírus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet