Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül

Li Lu Anikó (2021) Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Li_Lu_Aniko.pdf] PDF
Szakdolgozat_Li_Lu_Aniko.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását és felépítését, azon belül a B2B elektronikus piacteret. Bemutatom a fogyasztó és a kereskedő előnyeit és hátrányait az online kereskedelemmel kapcsolatban. Majd ismertetem a Kínai óriás vállalat az Alibaba struktúráját, értékeit és célját. A következő bekezdés a COVID-19 világjárvány hatásait mutatom be az Aliexpressen és Magyarországon. Végül, összehasonlítom kérdőív segítségével az általános online fogyasztói magatartást és az Aliexpress-en lévő fogyasztói magatartást.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Asztalos Klára
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Belső
főiskolai docens; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: alibaba, B2B, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztó(k), kereskedők, piactér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet