Li Lu Anikó (2021) Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Li_Lu_Aniko.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását és felépítését, azon belül a B2B elektronikus piacteret. Bemutatom a fogyasztó és a kereskedő előnyeit és hátrányait az online kereskedelemmel kapcsolatban. Majd ismertetem a Kínai óriás vállalat az Alibaba struktúráját, értékeit és célját. A következő bekezdés a COVID-19 világjárvány hatásait mutatom be az Aliexpressen és Magyarországon. Végül, összehasonlítom kérdőív segítségével az általános online fogyasztói magatartást és az Aliexpress-en lévő fogyasztói magatartást.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alibaba, B2B, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztó(k), kereskedők, piactér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |