A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában

Laza Ányos (2021) A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Laza_Ányos_A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában.pdf] PDF
Laza_Ányos_A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (560kB)
[thumbnail of Laza_Ányos_Interjú Kérdései.pdf] PDF
Laza_Ányos_Interjú Kérdései.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (98kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom napjaink egyik leggyorsabban fejlődő sportjával az Esporttal, azon belül is a közösségi média kapcsolatával foglalkozik. A digitális közeg fejlődése során a világunk hatalmas fejlődésen ment át. A fejlődés során létrejöttek a számítógépek, a konzolok és az internet. A megjelenést követően megjelentek a videójátékok is ezekre az eszközökre. A grafikai fejlettség és a területi korlátok eltörlésével a videójátékok gyorsan népszerűvé váltak. A népszerűségnek köszönhetően egyre több ember kezdett el videójátékokkkal játszani. Így az olyan játékosok száma is elkezdett növekedni, akik versenyszerűen szerettek volna játszani. Ennek köszönhetően az Esport is növekedésnek indult. A fordulópontot a közösségi média, videó megosztó és streaming oldalak megjelenése jelentette. Ezeknek köszönhetően rengeteg emberhez eljutottak a videójátékok és a videójáték ipar szárnyalni kezdett. A szakdolgozatomban ezt a fejlődést mutatom be, amit különböző kutatásokkal, Esportoló játékosokkal készített interjúkkal és a szakirodalomban megjelent tudományos kutatásokkal támasztok alá.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Külső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális kor, digitális média, esport, fejlődés, számítógépes játék kultúra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:56
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet