Laza Ányos (2021) A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Laza_Ányos_A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (560kB) |
|
PDF
Laza_Ányos_Interjú Kérdései.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (98kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom napjaink egyik leggyorsabban fejlődő sportjával az Esporttal, azon belül is a közösségi média kapcsolatával foglalkozik. A digitális közeg fejlődése során a világunk hatalmas fejlődésen ment át. A fejlődés során létrejöttek a számítógépek, a konzolok és az internet. A megjelenést követően megjelentek a videójátékok is ezekre az eszközökre. A grafikai fejlettség és a területi korlátok eltörlésével a videójátékok gyorsan népszerűvé váltak. A népszerűségnek köszönhetően egyre több ember kezdett el videójátékokkkal játszani. Így az olyan játékosok száma is elkezdett növekedni, akik versenyszerűen szerettek volna játszani. Ennek köszönhetően az Esport is növekedésnek indult. A fordulópontot a közösségi média, videó megosztó és streaming oldalak megjelenése jelentette. Ezeknek köszönhetően rengeteg emberhez eljutottak a videójátékok és a videójáték ipar szárnyalni kezdett. A szakdolgozatomban ezt a fejlődést mutatom be, amit különböző kutatásokkal, Esportoló játékosokkal készített interjúkkal és a szakirodalomban megjelent tudományos kutatásokkal támasztok alá.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális kor, digitális média, esport, fejlődés, számítógépes játék kultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:56 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |