Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása

Medgyesi Tamás Krisztián (2021) Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Medgyesi-Tamás-Szakdolgozat-.pdf] PDF
Medgyesi-Tamás-Szakdolgozat-.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat célja, hogy ismertesse a Soundwork Kft. hangszerkereskedő és gyártó családi vállalkozás jelenlétét az online térben, felmérni hiányosságait és korszerű, dinamikus és átfogó digitális marketing tervet készíteni a modernizálás érdekében. A szakdolgozatom első részében az elméleti hátteret tanulmányozom, amely betekintést nyújt a kapcsolódó magyar és külföldi vonatkozású szakirodalmakba a marketing, digitális marketing és közösségi média terén, melyek alapján elemzem és átformálom a Soundwork Kft. digitális jelenlétét. A gyakorlati rész bemutatja a vállalatot, valamint a jelenlegi weblapot, közösségi médiát és feltárja a problémákat, amik hátráltatják a céget a fejlődésben és terjeszkedésben. Végül javaslatot teszek a weblap és közösségi média menedzselés megújítására, figyelembe véve a megvalósíthatóságot, valamint sor kerül összegzésre és további újító elemek és hosszútávú projektek bemutatására is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családi vállalkozás, e-marketing - elektronikus marketing, marketingstratégia, online értékesítés, online marketing, weboldal tervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:56
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet