Medgyesi Tamás Krisztián (2021) Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Medgyesi-Tamás-Szakdolgozat-.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat célja, hogy ismertesse a Soundwork Kft. hangszerkereskedő és gyártó családi vállalkozás jelenlétét az online térben, felmérni hiányosságait és korszerű, dinamikus és átfogó digitális marketing tervet készíteni a modernizálás érdekében. A szakdolgozatom első részében az elméleti hátteret tanulmányozom, amely betekintést nyújt a kapcsolódó magyar és külföldi vonatkozású szakirodalmakba a marketing, digitális marketing és közösségi média terén, melyek alapján elemzem és átformálom a Soundwork Kft. digitális jelenlétét. A gyakorlati rész bemutatja a vállalatot, valamint a jelenlegi weblapot, közösségi médiát és feltárja a problémákat, amik hátráltatják a céget a fejlődésben és terjeszkedésben. Végül javaslatot teszek a weblap és közösségi média menedzselés megújítására, figyelembe véve a megvalósíthatóságot, valamint sor kerül összegzésre és további újító elemek és hosszútávú projektek bemutatására is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | családi vállalkozás, e-marketing - elektronikus marketing, marketingstratégia, online értékesítés, online marketing, weboldal tervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:56 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |