Kovács Kornél Nándor (2021) Commercial Childhood. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kornel_Kovacs_Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
In the recent years, marketers have resulted to advertising products to children to make them future customers. The marketers usually do this through television and the internet websites such as YouTube. Most parents usually put on the kid’s channels on the television or YouTube so that they can be entertained. In this process, the children are exposed to commercial adverts which have impact on their lives. This research aims to find out if the early years commercial adverts have impact or influence on the children lives throughout to their adult life. A literature review on the advertising for children will be done. There is exploration of past and present impacts of advertisements on children. The research will use interviews and online surveys to collect data which will be presented in form of table and charts. From the charts and tables, analysis will be done, and conclusions will be made.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdálkodás szak (angol)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célzott marketing, e-marketing, gyermekkor, kereskedelem, marketing, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |