A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében

Ledneczki Anna (2021) A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Ledneczki Anna_A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében_MarketingMSc_Diplomamunka.pdf] PDF
Ledneczki Anna_A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében_MarketingMSc_Diplomamunka.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. December 07..

Download (2MB)
[thumbnail of Ledneczki Anna_Diplomamuka_Bizalmas.pdf] PDF
Ledneczki Anna_Diplomamuka_Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Abstract

Dolgozatom témájának egy igen szerteágazó témakört választottam, hiszen az social media az online marketing szerves része, mely több pilléren áll, maga a szálloda felépítése, működése és a szolgáltatás marketing is egy nagyön összetett rendszer, melyben rendkívül sok az ok-okozati viszony. Összességében elmondható, hogy a közösségi médiának fontos helye és szerepe van a szállodák életében, így az InterContinental Budapest szálloda esetében. Mivel a szállodák nem kézzelfogható termékeket árulnak, így a kép alapú platformok tökéletes alapot biztosítanak az emocionális tartalmak elhelyezésére, melyek tökéletes eszközök arra, hogy a fogyasztók átfogóbb és megnyerőbb képet kaphassanak, nemcsak a szállodai szolgáltatásokról, de magáról a szállodáról is.Kvantitatív és kvalitatív kutatások során igyekeztem bemutatni, hogy milyen sszerepet tölt be üzleti szempontból a social media egy szolgaáltatás alapú cég életébe, illetve, hogy ennek milyen előnyei vannak.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Vereb-Horváth Eszter
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: közösségi média, marketing, online marketing, szállodaipar, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 14:55
Last Modified: 2021. Sep. 21. 11:39

Actions (login required)

View Item View Item