Ledneczki Anna (2021) A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Ledneczki Anna_A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében_MarketingMSc_Diplomamunka.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. December 07.. Download (2MB) |
![]() |
PDF
Ledneczki Anna_Diplomamuka_Bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
Abstract
Dolgozatom témájának egy igen szerteágazó témakört választottam, hiszen az social media az online marketing szerves része, mely több pilléren áll, maga a szálloda felépítése, működése és a szolgáltatás marketing is egy nagyön összetett rendszer, melyben rendkívül sok az ok-okozati viszony. Összességében elmondható, hogy a közösségi médiának fontos helye és szerepe van a szállodák életében, így az InterContinental Budapest szálloda esetében. Mivel a szállodák nem kézzelfogható termékeket árulnak, így a kép alapú platformok tökéletes alapot biztosítanak az emocionális tartalmak elhelyezésére, melyek tökéletes eszközök arra, hogy a fogyasztók átfogóbb és megnyerőbb képet kaphassanak, nemcsak a szállodai szolgáltatásokról, de magáról a szállodáról is.Kvantitatív és kvalitatív kutatások során igyekeztem bemutatni, hogy milyen sszerepet tölt be üzleti szempontból a social media egy szolgaáltatás alapú cég életébe, illetve, hogy ennek milyen előnyei vannak.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | közösségi média, marketing, online marketing, szállodaipar, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 14:55 |
Last Modified: | 2021. Sep. 21. 11:39 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |