A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében

Ledneczki Anna (2021) A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ledneczki Anna_A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében_MarketingMSc_Diplomamunka.pdf] PDF
Ledneczki Anna_A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében_MarketingMSc_Diplomamunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07..

Download (2MB)
[thumbnail of Ledneczki Anna_Diplomamuka_Bizalmas.pdf] PDF
Ledneczki Anna_Diplomamuka_Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájának egy igen szerteágazó témakört választottam, hiszen az social media az online marketing szerves része, mely több pilléren áll, maga a szálloda felépítése, működése és a szolgáltatás marketing is egy nagyön összetett rendszer, melyben rendkívül sok az ok-okozati viszony. Összességében elmondható, hogy a közösségi médiának fontos helye és szerepe van a szállodák életében, így az InterContinental Budapest szálloda esetében. Mivel a szállodák nem kézzelfogható termékeket árulnak, így a kép alapú platformok tökéletes alapot biztosítanak az emocionális tartalmak elhelyezésére, melyek tökéletes eszközök arra, hogy a fogyasztók átfogóbb és megnyerőbb képet kaphassanak, nemcsak a szállodai szolgáltatásokról, de magáról a szállodáról is.Kvantitatív és kvalitatív kutatások során igyekeztem bemutatni, hogy milyen sszerepet tölt be üzleti szempontból a social media egy szolgaáltatás alapú cég életébe, illetve, hogy ennek milyen előnyei vannak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Vereb-Horváth Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, online marketing, szállodaipar, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet