Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata

Máté Dorottya Adél (2021) Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Máté Dorottya - Szakdolgozat 2020.pdf]
Előnézet
PDF
Máté Dorottya - Szakdolgozat 2020.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol 2020.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol 2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (119kB)

Absztrakt (kivonat)

AbsztraktValóban igaz az, hogy a megbízók számára nem az a fontos, hogy egy véleményvezér oldala mennyire telítődik reklámmal, sokkal inkább az érdekli őket, hogy az Ő hirdetésük megjelenjen? Nagyobb felelősség hárul ilyen szempontból az influencerre? Ő az, aki, összeállítja a tartalmait, ő osztja be posztjait. Sokan esnek abba a hibába, hogy elfogadnak minden megkeresést, ezáltal rengeteg hirdetés szerepel az oldalukon. Azonban mára már sokan rájöttek, hogy ez a fogyasztók számára idegesítő lehet. Kinek a feladata az, hogy a véleményvezér olyan megkereséseket fogadjon el, amelyek igazán tükrözik a személyiségét, egyéniségét? Az ügynökségnek vagy magának a véleményvezérnek? Azonban itt zárul a kör, hiszen, ha egy közösségi média szereplő felületén kevesebb reklám van, azok pedig hitelesek, az emberek sokkal jobban odafigyelnek rájuk, ami jó az influencernek és az ügynökségnek is, valamint a terméket forgalmazó vállalatnak is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hitelesség, közösségi média, marketing, márka, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:36
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29934

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet