Máté Dorottya Adél (2021) Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Máté Dorottya - Szakdolgozat 2020.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol 2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (119kB) |
Absztrakt (kivonat)
AbsztraktValóban igaz az, hogy a megbízók számára nem az a fontos, hogy egy véleményvezér oldala mennyire telítődik reklámmal, sokkal inkább az érdekli őket, hogy az Ő hirdetésük megjelenjen? Nagyobb felelősség hárul ilyen szempontból az influencerre? Ő az, aki, összeállítja a tartalmait, ő osztja be posztjait. Sokan esnek abba a hibába, hogy elfogadnak minden megkeresést, ezáltal rengeteg hirdetés szerepel az oldalukon. Azonban mára már sokan rájöttek, hogy ez a fogyasztók számára idegesítő lehet. Kinek a feladata az, hogy a véleményvezér olyan megkereséseket fogadjon el, amelyek igazán tükrözik a személyiségét, egyéniségét? Az ügynökségnek vagy magának a véleményvezérnek? Azonban itt zárul a kör, hiszen, ha egy közösségi média szereplő felületén kevesebb reklám van, azok pedig hitelesek, az emberek sokkal jobban odafigyelnek rájuk, ami jó az influencernek és az ügynökségnek is, valamint a terméket forgalmazó vállalatnak is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hitelesség, közösségi média, marketing, márka, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:36 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29934 |
Actions (login required)
Tétel nézet |