Kovács Kornélia (2021) Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
2020 Kovács-Kornélia_szakdolgozat_B0GWU7-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatási célom, hogy a sportágak közül, a jégkorongot, hogyan lehetne még jobban és effektívebben népszerűsíteni a digitális eszközök és platformok használatával, a szponzorok és a nézők közreműködésével.A digitális platformok hatásával még inkább megnövekedhet a sportkedvelők száma, amit a hazai és külföldi kluboknak, egyesületeknek érdemes lehet kihasználnia. Mindemellett felmértem, hogy a nézői élmény növeléséhez milyen eszközök, lehetőségek adottak a 21. században a sportmérkőzések alkalmával. A digitális platformok és eszközök modernizálásáról, a hazai jégkorong csapatok közösségi média tevékenységének hatékonyságáról, valamint az online sportközvetítésekről végeztem felméréseket és kutatásokat. Kiemeltem egy kiemelkedő szereplésű magyar jégkorong csapatot, akik nem csak a sportágban, de a digitális felületeken is messze előrébb járnak, mint társaik. Másfelől két szponzor vállalat vezetővel készítettem interjút, ahol a szponzor támogatások lehetőségeire kérdeztem rá. A végén a kapott válaszokból és eredményekből vontam egy következtetést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális platform, jégkorong, közösségi média, nézői élmény, szponzoráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |