Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében

Kovács Kornélia (2021) Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of 2020 Kovács-Kornélia_szakdolgozat_B0GWU7-converted.pdf] PDF
2020 Kovács-Kornélia_szakdolgozat_B0GWU7-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatási célom, hogy a sportágak közül, a jégkorongot, hogyan lehetne még jobban és effektívebben népszerűsíteni a digitális eszközök és platformok használatával, a szponzorok és a nézők közreműködésével.A digitális platformok hatásával még inkább megnövekedhet a sportkedvelők száma, amit a hazai és külföldi kluboknak, egyesületeknek érdemes lehet kihasználnia. Mindemellett felmértem, hogy a nézői élmény növeléséhez milyen eszközök, lehetőségek adottak a 21. században a sportmérkőzések alkalmával. A digitális platformok és eszközök modernizálásáról, a hazai jégkorong csapatok közösségi média tevékenységének hatékonyságáról, valamint az online sportközvetítésekről végeztem felméréseket és kutatásokat. Kiemeltem egy kiemelkedő szereplésű magyar jégkorong csapatot, akik nem csak a sportágban, de a digitális felületeken is messze előrébb járnak, mint társaik. Másfelől két szponzor vállalat vezetővel készítettem interjút, ahol a szponzor támogatások lehetőségeire kérdeztem rá. A végén a kapott válaszokból és eredményekből vontam egy következtetést.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális platform, jégkorong, közösségi média, nézői élmény, szponzoráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet