Koncz Krisztina (2021) A funkcionális lisztkeverékek marketingstratégiája a Szafi Products Kft. példáján. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Koncz_Krisztina_Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (174kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az élelmiszeripar folyamatos túltelítettsége, a változó fogyasztói életmódok és igények, valamint a civilizációs betegségek megteremtették az alapjait egy új élelmiszercsoport megszületésének, a funkcionális élelmiszereknek. Szakdolgozatom fókuszába éppen ezért, a funkcionális élelmiszerek egyik vállfaja a szénhidrát-csökkentett lisztkeverékek kerülnek előtérbe. Célom egy sikeres marketingstratégia kialakítása, egy magyarországi funkcionális termékeket gyártó vállalat, vagyis a Szafi Products Kft. részére. A vállalat jelenlegi marketingtevékenységének bemutatása mellett, javaslatokat teszek a jövőbeni fejlesztések megvalósításához is. Mindezen javaslatok megállapításához a primer kutatásom eredményei nyújtottak kiindulópontot, amelyet online kérdőíves megkérdezés következtében bonyolítottam le. A primer és szekunder kutatások együttes elemzésével nyilvánvalóvá vált, hogy a további fejlődés kulcsa, mindenképpen az eladások számának növelése lehet azáltal, hogy a vállalat további célcsoportokat igyekszik meghódítani lisztkeverékével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső környezet elemzése, élelmiszeripar, funkcionális élelmiszer, lisztkeverék, marketing terv |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:35 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29924 |
Actions (login required)
Tétel nézet |