Csokoládé Marketing Bemutatása

Kovics Tamás (2021) Csokoládé Marketing Bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csokoládé Marketing Bemutatása.pdf] PDF
Csokoládé Marketing Bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Csokoládé marketingről és annak bővebb bemutatásáról szól. Vizsgálja azt, hogy a régóta fennálló és működő csokoládét gyártó cégek, a keresleti és fogyasztói változások hatására mégis hogyan tudták megvédeni piacvezető mivoltukat. Dolgozatom vizsgálja a teljes csokoládépiacot, bővebben a magyar édességipart. Kitért nemzetközi trendekre, ünnepi trendekre és fogyasztói magatartásokat vizsgál, vagyis pontosan azt, hogy melyek voltak a vásárlók igényei ezen élvezeti cikk kapcsán, és milyen elvárásokat helyeznek el napjainkban ezen termékekkel szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Légrádi Csaba
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árpolitika, csokoládé, elemzés(ek), fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet