Kovics Tamás (2021) Csokoládé Marketing Bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Csokoládé Marketing Bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Csokoládé marketingről és annak bővebb bemutatásáról szól. Vizsgálja azt, hogy a régóta fennálló és működő csokoládét gyártó cégek, a keresleti és fogyasztói változások hatására mégis hogyan tudták megvédeni piacvezető mivoltukat. Dolgozatom vizsgálja a teljes csokoládépiacot, bővebben a magyar édességipart. Kitért nemzetközi trendekre, ünnepi trendekre és fogyasztói magatartásokat vizsgál, vagyis pontosan azt, hogy melyek voltak a vásárlók igényei ezen élvezeti cikk kapcsán, és milyen elvárásokat helyeznek el napjainkban ezen termékekkel szemben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árpolitika, csokoládé, elemzés(ek), fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |