Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre

Kovács Petra Csilla (2021) Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZK-converted.pdf] PDF
SZK-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (535kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája a szállodák által nyújtott extra szolgáltatások köre. Ezzel kapcsolatban a legnagyobb figyelmet az kapta, hogy ezek az extra szolgáltatások (például: születésnapi bekészítés, transzfer, gyümölcsbekészítés) hozzájárulnak-e egy adott szálloda pozitív véleményéhez vagy sem. A hozzátartozó témák bemutatása mellett (szolgáltatás, szolgáltatásminőség, vevő elégedettség) az emberek véleményét is felmértem primer kutatással. Célom a szakdolgozatommal, hogy megismerjem a szállodák által nyújtott szolgáltatásokat, megtudjam melyik tartozik az extra szolgáltatások kategóriába valamint választ kapjak arra a kérdésre, hogy ezek az extra szolgáltatások hozzájárulnak-e a vevők elégedettségéhez, megéri-e a szállodáknak időt és pénzt fordítani arra, hogy az extra szolgáltatások kínálata megfelelő legyen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közvéleménykutatás, szálláshely-szolgáltatás, szállodák, szolgáltatásminőség, vevő elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet