Kovács Petra Csilla (2021) Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZK-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (535kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a szállodák által nyújtott extra szolgáltatások köre. Ezzel kapcsolatban a legnagyobb figyelmet az kapta, hogy ezek az extra szolgáltatások (például: születésnapi bekészítés, transzfer, gyümölcsbekészítés) hozzájárulnak-e egy adott szálloda pozitív véleményéhez vagy sem. A hozzátartozó témák bemutatása mellett (szolgáltatás, szolgáltatásminőség, vevő elégedettség) az emberek véleményét is felmértem primer kutatással. Célom a szakdolgozatommal, hogy megismerjem a szállodák által nyújtott szolgáltatásokat, megtudjam melyik tartozik az extra szolgáltatások kategóriába valamint választ kapjak arra a kérdésre, hogy ezek az extra szolgáltatások hozzájárulnak-e a vevők elégedettségéhez, megéri-e a szállodáknak időt és pénzt fordítani arra, hogy az extra szolgáltatások kínálata megfelelő legyen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közvéleménykutatás, szálláshely-szolgáltatás, szállodák, szolgáltatásminőség, vevő elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |