Mayer Martin Markó (2021) Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban? Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Mayer_Martin_D9SJMP_BGE_KKK_Marketing_Mesterszak_Diplomadolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Mayer_Martin_Marko_D9SJMP_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (89kB) |
Absztrakt (kivonat)
Munkámban a COVID-19 koronavírus hatására, az online rendelések során megváltozott fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatban ismertetésre kerül többek között a fogyasztói magatartás témaköre, a márka fontossága, a digitalizáció egyes elemei, mint az internetpenetráció, digitális marketing vagy e-kereskedelem. A kutatásban leíró statisztikával, valamint kereszttáblás elemzésekkel igazolom, vagy vetem el a címben szereplő kérdésre válaszként kidolgozott hipotéziseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:33 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29917 |
Actions (login required)
Tétel nézet |