A külföldi ünnepi szokások, események hatása a hazai fogyasztói szokásokra

Malatinszky Mercédesz (2021) A külföldi ünnepi szokások, események hatása a hazai fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_PDF.pdf] PDF
Szakdolgozat_PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a külföldről átvett ünnepek, események hatása a fogyasztói szokásokra. Ilyen események pl. a Black Friday, Halloween, Single's Day, stb. A dolgozatomban bemutatom az összes olyan eseményt, amelyet már átvettünk külföldi példára. Ezek hogyan kerültek a magyar köztudatba, mennyire változtattuk meg az eredetihez képest itthon a lebonyolítást, hazánkban mennyire népszerű egyáltalán az esemény. Bemutatom a vásárlói szokásokat, az eseménynél használt marketingeszközöket, és a különböző vállalatok eltérő időpontválasztását, kampányterveit az elmúlt évek példáin keresztül. Valamint szó esik benne a 2020-as év végi akciós időszakról is, hogy a COVID-19 mennyire és miben befolyásolhatja ennek alakulását. Ezekhez kérdőíves megkérdezést alkalmaztam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Black Friday, COVID-19, fogyasztói szokások, külföldi események, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet