Márton Marcell István (2020) Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Márton Marcell_LOXN35_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 14.. Download (1MB) |
|
PDF
SKM_C284e20120717260.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (506kB) |
|
PDF
BA_TO_Márton_Marcell István_LOXN35.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 14.. Download (174kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérésének bemutatása. A dolgozatban a szükséges szakirodalmi tartalmak és fogalmak is megjelennek. Részeletesen bemutatásra kerül a Servqual-modell, és konkrét alkalmazása is. A dolgozat végén az eredmények kiértékelésén túl, egy elemzett mélyinterjú is található egy szolgáltató cég egyik vezetőjével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budget Autókölcsönző, fogyasztói elégedettség mérése, minőség, Otokoc Hungary Kft., SERVQUAL, szolgáltatásmenedzsment, szolgáltatásminőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |