Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél

Márton Marcell István (2020) Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Márton Marcell_LOXN35_Szakdolgozat.pdf] PDF
Márton Marcell_LOXN35_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 14..

Download (1MB)
[thumbnail of SKM_C284e20120717260.pdf] PDF
SKM_C284e20120717260.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (506kB)
[thumbnail of BA_TO_Márton_Marcell István_LOXN35.pdf] PDF
BA_TO_Márton_Marcell István_LOXN35.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 14..

Download (174kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség  értékelésének mérésének bemutatása. A dolgozatban a szükséges szakirodalmi tartalmak és fogalmak is megjelennek. Részeletesen bemutatásra kerül a Servqual-modell, és konkrét alkalmazása is. A dolgozat végén az eredmények kiértékelésén túl, egy elemzett mélyinterjú is található egy szolgáltató cég egyik vezetőjével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budget Autókölcsönző, fogyasztói elégedettség mérése, minőség, Otokoc Hungary Kft., SERVQUAL, szolgáltatásmenedzsment, szolgáltatásminőség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:16
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet