A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése

Máté Levente László (2020) A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf] PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

A videojáték- ipar a 21. század egyik legdrasztikusabban és legérdekesebben növekvő szórakoztatóipari ágazata, többek között ezért is keltette fel az érdeklődésemet. Egyre több és több emberhez jutnak el a videojátékok, ennek egyik fő oka a mobiltelefonok gyors elterjedése. Manapság már mindenki zsebében ott van a lehetőség, hogy bármikor játszhasson, valamint bármikor vehessen újabb játékokokat. A közel 50 év alatt a videojáték-ipar bevétele lassan eléri a film és a zene ipar bevételét összesítve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fauszt Tibor
Belső
főiskolai docens, Gazdaságinformatika Tanszék, PSZK
Kontrás Tibor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gazdasági elemzés, informatikai elemzés, szoftver életciklusa, üzleti modellek, videojáték
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:15
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet