Máté Levente László (2020) A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
A videojáték- ipar a 21. század egyik legdrasztikusabban és legérdekesebben növekvő szórakoztatóipari ágazata, többek között ezért is keltette fel az érdeklődésemet. Egyre több és több emberhez jutnak el a videojátékok, ennek egyik fő oka a mobiltelefonok gyors elterjedése. Manapság már mindenki zsebében ott van a lehetőség, hogy bármikor játszhasson, valamint bármikor vehessen újabb játékokokat. A közel 50 év alatt a videojáték-ipar bevétele lassan eléri a film és a zene ipar bevételét összesítve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági elemzés, informatikai elemzés, szoftver életciklusa, üzleti modellek, videojáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |