A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése

Máté Levente László (2020) A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf] PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

A videojáték- ipar a 21. század egyik legdrasztikusabban és legérdekesebben növekvő szórakoztatóipari ágazata, többek között ezért is keltette fel az érdeklődésemet. Egyre több és több emberhez jutnak el a videojátékok, ennek egyik fő oka a mobiltelefonok gyors elterjedése. Manapság már mindenki zsebében ott van a lehetőség, hogy bármikor játszhasson, valamint bármikor vehessen újabb játékokokat. A közel 50 év alatt a videojáték-ipar bevétele lassan eléri a film és a zene ipar bevételét összesítve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gazdasági elemzés, informatikai elemzés, szoftver életciklusa, üzleti modellek, videojáték
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:15
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet