Lipták Henrietta (2020) A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (240kB) |
Abstract
Szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását, jelenlétét a vállalati (B2B) és a lakossági (B2C) piacon. Az online és offline kereskedelmi trendek elemzésével szemléltetem a digitalizáció hatását, amit a tartalommarketing és a közösségi médiás hirdetésekkel színesítek. Kitérek még az Inditex vállalatot jellemző Word-of-Mouth marketingre is. A kutatásom során az online vásárlási szokásokat és a közösségi médiás hirdetésekhez való viszonyulást vizsgáltam. Emellett fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem abból a célból, hogy megismerjem a Zara vásárlóinak megváltozott szokásait.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, Inditex, online marketing, Word-of-Mouth |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 13:12 |
Last Modified: | 2021. Mar. 16. 13:12 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |