A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül

Lipták Henrietta (2020) A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf] PDF
Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf] PDF
BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (240kB)

Abstract

Szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását, jelenlétét a vállalati (B2B) és a lakossági (B2C) piacon. Az online és offline kereskedelmi trendek elemzésével szemléltetem a digitalizáció hatását, amit a tartalommarketing és a közösségi médiás hirdetésekkel színesítek. Kitérek még az Inditex vállalatot jellemző Word-of-Mouth marketingre is. A kutatásom során az online vásárlási szokásokat és a közösségi médiás hirdetésekhez való viszonyulást vizsgáltam. Emellett fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem abból a célból, hogy megismerjem a Zara vásárlóinak megváltozott szokásait.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Czufoka Mónika
Külső
UNSPECIFIED
Dr. Krajcsák Zoltán
Belső
egyetemi docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, Inditex, online marketing, Word-of-Mouth
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 13:12
Last Modified: 2021. Mar. 16. 13:12

Actions (login required)

View Item View Item