Lipták Henrietta (2020) A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (240kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását, jelenlétét a vállalati (B2B) és a lakossági (B2C) piacon. Az online és offline kereskedelmi trendek elemzésével szemléltetem a digitalizáció hatását, amit a tartalommarketing és a közösségi médiás hirdetésekkel színesítek. Kitérek még az Inditex vállalatot jellemző Word-of-Mouth marketingre is. A kutatásom során az online vásárlási szokásokat és a közösségi médiás hirdetésekhez való viszonyulást vizsgáltam. Emellett fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem abból a célból, hogy megismerjem a Zara vásárlóinak megváltozott szokásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, Inditex, online marketing, Word-of-Mouth |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:12 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |