A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül

Lipták Henrietta (2020) A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf] PDF
Lipták Henrietta_XSLRGC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf] PDF
BA_TO_Lipták_Henrietta_XSLRGC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását, jelenlétét a vállalati (B2B) és a lakossági (B2C) piacon. Az online és offline kereskedelmi trendek elemzésével szemléltetem a digitalizáció hatását, amit a tartalommarketing és a közösségi médiás hirdetésekkel színesítek. Kitérek még az Inditex vállalatot jellemző Word-of-Mouth marketingre is. A kutatásom során az online vásárlási szokásokat és a közösségi médiás hirdetésekhez való viszonyulást vizsgáltam. Emellett fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem abból a célból, hogy megismerjem a Zara vásárlóinak megváltozott szokásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, Inditex, online marketing, Word-of-Mouth
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:12
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet