Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél

Nagy Fruzsina (2020) Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Nagy Fruzsina.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Nagy Fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (533kB)
[thumbnail of BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf] PDF
BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10..

Download (667kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing egyre meghatározóbb szerepet képvisel a vállalatok életében. Sokan úgy vélik, hogy a marketing nem egy kifizetődő irányzat, mert költségeket von el a cégtől gyakran eredménytelenül. Azonban, akik megfelelő marketing ismeretekkel rendelkeznek, azok számos előnyre tehetnek szert a marketing segítségével. Nemcsak a bevétel növekedhet általa, hanem a vállalat előnyökhöz juthat a versenypiacon és a vevőkben is kialakíthat egy kötődést a cég iránt.Lehetőségem nyílt a szakmai gyakorlatomat egy nagy multinál, a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél végeznem, mint marketing gyakornok. Számomra ez hatalmas lehetőség volt, mivel nagyon érdeklődöm a marketing szakirány iránt. A gyakorlat alatt megfigyelhettem hogyan készülnek el bizonyos kiadványok, televíziós reklámkampányok, óriásplakát hirdetések és természetesen hogyan zajlik a vállalat online térben való jelenléte. Ennek hatására döntöttem egy elemző szakdolgozat elkészítése mellett, amelyben megvizsgálom az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök jelenlétét a Praktikernél. A dolgozatomat irodalmi áttekintéssel kezdtem, majd a vállalat bemutatása után lehetőségem nyílt egy kvalitatív interjút készíteni a Marketing és online szolgáltatások igazgatónőjével. Az interjú során választ kaptam arra, hogy az online vagy offline térben van-e hatékonyabban jelen a Praktiker, milyen hatásai voltak/vannak a koronavírus járványnak és mik a jövőbeli tervei a cégnek. A szakdolgozatom második felében  végigvezetem az olvasót a Praktiker marketing tevékenységein, a kiadványoktól kezdve, a direkt marketingen és eladásösztönzésen át az online csatornákig. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, marketing, online marketing, public relations, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:09
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet