Nagy Fruzsina (2020) Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Nagy Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (533kB) |
|
PDF
BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10.. Download (667kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing egyre meghatározóbb szerepet képvisel a vállalatok életében. Sokan úgy vélik, hogy a marketing nem egy kifizetődő irányzat, mert költségeket von el a cégtől gyakran eredménytelenül. Azonban, akik megfelelő marketing ismeretekkel rendelkeznek, azok számos előnyre tehetnek szert a marketing segítségével. Nemcsak a bevétel növekedhet általa, hanem a vállalat előnyökhöz juthat a versenypiacon és a vevőkben is kialakíthat egy kötődést a cég iránt.Lehetőségem nyílt a szakmai gyakorlatomat egy nagy multinál, a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél végeznem, mint marketing gyakornok. Számomra ez hatalmas lehetőség volt, mivel nagyon érdeklődöm a marketing szakirány iránt. A gyakorlat alatt megfigyelhettem hogyan készülnek el bizonyos kiadványok, televíziós reklámkampányok, óriásplakát hirdetések és természetesen hogyan zajlik a vállalat online térben való jelenléte. Ennek hatására döntöttem egy elemző szakdolgozat elkészítése mellett, amelyben megvizsgálom az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök jelenlétét a Praktikernél. A dolgozatomat irodalmi áttekintéssel kezdtem, majd a vállalat bemutatása után lehetőségem nyílt egy kvalitatív interjút készíteni a Marketing és online szolgáltatások igazgatónőjével. Az interjú során választ kaptam arra, hogy az online vagy offline térben van-e hatékonyabban jelen a Praktiker, milyen hatásai voltak/vannak a koronavírus járványnak és mik a jövőbeli tervei a cégnek. A szakdolgozatom második felében végigvezetem az olvasót a Praktiker marketing tevékenységein, a kiadványoktól kezdve, a direkt marketingen és eladásösztönzésen át az online csatornákig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, marketing, online marketing, public relations, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:09 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |