Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája

Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolg.pdf] PDF
Szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Légkondicionáló, LG, Stratégia, Lakossági
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Nov. 29. 16:57
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 10:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet