Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél

Nagy Dominika (2020) Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of nagy_dominika_záródolgozat.pdf] PDF
nagy_dominika_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nagy_dominika_összefoglaló.pdf] PDF
nagy_dominika_összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (188kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság már számos vállalat kínál hasonló termékeket és szolgáltatásokat. Vajon mi alapján választják a fogyasztók az adott vállalkozást, ha a versenytársak termékei, valamint szolgáltatásai közel azonosak? Mitől lehet az egyik szolgáltatás szimpatikusabb, mint a másik? Ezek a kérdések váltották ki bennem a téma iránti érdeklődést. Számomra például fontos szerepet játszik, egy termék vásárlásánál vagy szolgáltatás igénybevételekor a kiszolgálás minősége. Személy szerint én nem érzem magam komfortosan, ha nem megfelelő a kiszolgálás, vagy azt érzem nem becsülik meg eléggé az ügyfelet. Véleményem szerint a vevőkre nagy hatással van, adott esetben akár döntő szerepet tölthet be a kiszolgálás minősége, illetve az ügyfélkezelés.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hangosi Lászlóné
Külső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélszolgálat, vállalkozás, vevők, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:06
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet