Nagy Dominika (2020) Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
nagy_dominika_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nagy_dominika_összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (188kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság már számos vállalat kínál hasonló termékeket és szolgáltatásokat. Vajon mi alapján választják a fogyasztók az adott vállalkozást, ha a versenytársak termékei, valamint szolgáltatásai közel azonosak? Mitől lehet az egyik szolgáltatás szimpatikusabb, mint a másik? Ezek a kérdések váltották ki bennem a téma iránti érdeklődést. Számomra például fontos szerepet játszik, egy termék vásárlásánál vagy szolgáltatás igénybevételekor a kiszolgálás minősége. Személy szerint én nem érzem magam komfortosan, ha nem megfelelő a kiszolgálás, vagy azt érzem nem becsülik meg eléggé az ügyfelet. Véleményem szerint a vevőkre nagy hatással van, adott esetben akár döntő szerepet tölthet be a kiszolgálás minősége, illetve az ügyfélkezelés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélszolgálat, vállalkozás, vevők, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |