The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour

Balog Anna (2015) The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balog Anna dissertation final.pdf] PDF
Balog Anna dissertation final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gastroblog, dining guide, consumer behavior, Marketing , catering and hospitality
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 18. 06:57
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 16. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet