Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára

Panyi Mária Magdolna (2021) Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Panyi Mária_UXT8Z9.pdf] PDF
Szakdolgozat_Panyi Mária_UXT8Z9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Panyi_Mária_UXT8Z9.pdf] PDF
BA_TO_Panyi_Mária_UXT8Z9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során a Dunakeszin található Gofri Ház marketingtervét készítettem el. Szekunder és primer kutatásom során vizsgáltam a közösségi média, az online felületek és közösségi médiumok, valamint az influencerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Az eredmények alapján megállapítottam, hogy a fogyasztók figyelembe veszik a korábbi vendégek véleményét, értékelését. Beigazolódott, hogy a fogyasztók elsősorban az interneten, a különböző online felületeken tájékozódnak a vendéglátóegységekről. A kapott válaszokból kiderült továbbá, hogy nem igazán érdekli őket az influencerek ajánlása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balog Adrienn
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kávézó, kutatás, marketing terv, marketingkutatás, szakirodalmi kutatás, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet