Panyi Mária Magdolna (2021) Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Panyi Mária_UXT8Z9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Panyi_Mária_UXT8Z9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során a Dunakeszin található Gofri Ház marketingtervét készítettem el. Szekunder és primer kutatásom során vizsgáltam a közösségi média, az online felületek és közösségi médiumok, valamint az influencerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Az eredmények alapján megállapítottam, hogy a fogyasztók figyelembe veszik a korábbi vendégek véleményét, értékelését. Beigazolódott, hogy a fogyasztók elsősorban az interneten, a különböző online felületeken tájékozódnak a vendéglátóegységekről. A kapott válaszokból kiderült továbbá, hogy nem igazán érdekli őket az influencerek ajánlása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kávézó, kutatás, marketing terv, marketingkutatás, szakirodalmi kutatás, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |