Franchise és az újhullámos kávézak versenye

Pál Adél (2020) Franchise és az újhullámos kávézak versenye. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Pál_Adél_YQ5EMG_Gazdálkodási és menedzsment.pdf] PDF
Pál_Adél_YQ5EMG_Gazdálkodási és menedzsment.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (887kB)
[thumbnail of BA_TO_Pál_Adél_YQ5EMG.pdf] PDF
BA_TO_Pál_Adél_YQ5EMG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom során feltérképeztem a franchise kávéházakat és az újhullámos trend kávézóit, hogy hogyan működnek a mindennapjainkban. Kifejezetten érdekel, hogy a kávéfogyasztók milyen ismeretekkel rendelkeznek ezekről a kávézókról, és milyen elvárásaik vannak a kávézókkal szemben.Gyakran felmerül bennem a kérdés, hogy minek köszönhetik a franchise kávézók a hatalmas vendégsereget. Mivel ezek a vállalatok nem dolgoznak olyan kimagaslóan jó minőségű kávéval, mint egy újhullámos kávézók.Személyes észrevételem szerint a nagy kávéházaknál gyakran előfordul, hogy a baristák nem is annyira képzettek, olykor robotkén gyártják egymás után a kávékat. Nincs meg bennük a szenvedély a munkájuk iránt. Ellenben az újhullámos kávézónál ugyan nincs két egyforma barista aki ugyan olyan kávé készítene, de mindegyik csésze eszpresszó szenvedéllyel készül, és az eredmény csodálatos.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügyi és Gazdálkodási Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: beszerzés, fogyasztói igények megismerése, franchise, menedzsment, szolgáltatásmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 12:59
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet