Pál Adél (2020) Franchise és az újhullámos kávézak versenye. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Pál_Adél_YQ5EMG_Gazdálkodási és menedzsment.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (887kB) |
|
PDF
BA_TO_Pál_Adél_YQ5EMG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom során feltérképeztem a franchise kávéházakat és az újhullámos trend kávézóit, hogy hogyan működnek a mindennapjainkban. Kifejezetten érdekel, hogy a kávéfogyasztók milyen ismeretekkel rendelkeznek ezekről a kávézókról, és milyen elvárásaik vannak a kávézókkal szemben.Gyakran felmerül bennem a kérdés, hogy minek köszönhetik a franchise kávézók a hatalmas vendégsereget. Mivel ezek a vállalatok nem dolgoznak olyan kimagaslóan jó minőségű kávéval, mint egy újhullámos kávézók.Személyes észrevételem szerint a nagy kávéházaknál gyakran előfordul, hogy a baristák nem is annyira képzettek, olykor robotkén gyártják egymás után a kávékat. Nincs meg bennük a szenvedély a munkájuk iránt. Ellenben az újhullámos kávézónál ugyan nincs két egyforma barista aki ugyan olyan kávé készítene, de mindegyik csésze eszpresszó szenvedéllyel készül, és az eredmény csodálatos.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügyi és Gazdálkodási Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | beszerzés, fogyasztói igények megismerése, franchise, menedzsment, szolgáltatásmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |