Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül

Vajda Emese (2020) Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Vajda_Emese_Szakdolgozat.pdf] PDF
Vajda_Emese_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Vajda_Emese_H44DPK.pdf] PDF
BA_TO_Vajda_Emese_H44DPK.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (371kB)

Abstract

Szakdolgozatom témája a Balaton-parton rendezendő fesztiválok bemutatása gazdaságtan és marketing szempontól főként. Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam, többen szeretnek-e a Balaton partján fesztiválozni mint máshol, hogy nem szívesen utaznak sokat fesztiválok kedvéért, illetve, hogy szívesebben töltenek több napot ezeken a rendezvényeken, mint egyet. Eredményeimhez kérdőívet használtam kutatási módszerként. Hipotéziseim mindegyike kérdőívemre kapott válaszok alapján igaznak bizonyult.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Berke Ádám
Külső
UNSPECIFIED
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: esettanulmány, fesztivál, gazdaságtan, marketing, primer vizsgálatok
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 12:59
Last Modified: 2021. Mar. 16. 12:59

Actions (login required)

View Item View Item