Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül

Vajda Emese (2020) Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Vajda_Emese_Szakdolgozat.pdf] PDF
Vajda_Emese_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Vajda_Emese_H44DPK.pdf] PDF
BA_TO_Vajda_Emese_H44DPK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (371kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a Balaton-parton rendezendő fesztiválok bemutatása gazdaságtan és marketing szempontól főként. Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam, többen szeretnek-e a Balaton partján fesztiválozni mint máshol, hogy nem szívesen utaznak sokat fesztiválok kedvéért, illetve, hogy szívesebben töltenek több napot ezeken a rendezvényeken, mint egyet. Eredményeimhez kérdőívet használtam kutatási módszerként. Hipotéziseim mindegyike kérdőívemre kapott válaszok alapján igaznak bizonyult.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Berke Ádám
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: esettanulmány, fesztivál, gazdaságtan, marketing, primer vizsgálatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 12:59
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet