Staud Fanni (2020) A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
BA_Saját márkák_Staud_Fanni_RJRFI1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Staud_Fanni_RJRFI1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (323kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a saját márkák vagy kereskedelmi márkák helyzete Magyarországon. Napjaink egyre bővülő teremékkínálata közepette sokak döntenek az üzletek saját márkás termékei mellet, a jól ismert gyártói márkákkal szemben, mivel áruk jóval kedvezőbb és minőségük sem marad el a gyártóitól. Bevásárlásaim alkalmával én is megfigyeltem, hogy egyre népszerűbbek lettek az üzletláncok saját márkás termékei, nemcsak a fogyasztók, hanem a saját választásaim esetében is. Véleményem szerint egyre növekvő szerepük miatt érdemes a témával foglalkozni. Dolgozatom célja átfogó képet adni a kereskedelmi márkás termékek magyarországi helyzetéről, rávilágítani arra, hogyan vélekednek a fogyasztók a saját márkás termékekről. Vizsgálom továbbá a hazai trendeket alapul véve, a saját márkák helyzetét a különböző üzletláncok vonatkozásában, azt, hogy milyenek a fogyasztók vásárlási szokásai és mely tényezők befolyásolják a vásárlókat választásaik során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiskereskedelmi láncok, marketing, marketing-mix, márka, saját márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |