Perger Attila (2015) Effectiveness of product placement: Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Perger_Attila_Effectiveness of product placement- Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
The dissertation is about product placement within the luxury market with investigating the interrelationship and effect on product placement an purchase intention of consumers in case of advertising luxury product by placing them into the storyline of movies and TV-series.
Magyar cím
A termékelhelyezés hatékonysága: A termékelhelyezés és a vásárlási hajlandóság közötti kapcsolat kutatása a luxuspiacon.
Angol cím
Effectiveness of product placement: Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Luxury, Product placement, Purchase intention, Housewives, Aston Martin |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 15. 22:43 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 26. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |