Effectiveness of product placement: Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.

Perger Attila (2015) Effectiveness of product placement: Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Perger_Attila_Effectiveness of product placement- Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.pdf] PDF
Perger_Attila_Effectiveness of product placement- Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

The dissertation is about product placement within the luxury market with investigating the interrelationship and effect on product placement an purchase intention of consumers in case of advertising luxury product by placing them into the storyline of movies and TV-series.

Magyar cím

A termékelhelyezés hatékonysága: A termékelhelyezés és a vásárlási hajlandóság közötti kapcsolat kutatása a luxuspiacon.

Angol cím

Effectiveness of product placement: Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Luxury, Product placement, Purchase intention, Housewives, Aston Martin
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 15. 22:43
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 26. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet